Office Manager (IJburg)

Ben jij op zoek naar een leuke baan met veel diversiteit en zelfstandigheid?

Wegens de groei van ons bedrijf, zijn we per direct op zoek naar een vrolijke, multifunctionele, zelfstandig werkende Office Manager!

Als Office Manager, bied jij een algemene ondersteuning naar de Managing Partners zodat de werkzaamheden en processen efficiënt en effectief zullen verlopen. Jouw representatieve uitstraling draagt bij aan een warm welkom tijdens het ontvangen van klanten aan de receptie. Je weet vanuit je oog voor detail, de receptie en de vergaderruimtes keurig op orde te houden. Daarnaast weet jij met een enthousiaste instelling hoe je het contact met leveranciers en zakelijke contacten dient te onderhouden. Je bent een organisatietalent en weet van aanpakken.

Functievereisten

  • Relevante werkervaring op Mbo-/Hbo niveau
  • Uitstekende beheersing van MS Office
  • Beschikt over organisatorische vaardigheden met kennis van timemanagement
  • Geniet van een stevige persoonlijkheid, die goed in staat is zelfstandig te werken
  • Een service gerichte houding en instelling
  • Houdt van oplossingsgericht werken vanuit een no-nonsense mentaliteit
  • Is minimaal 36 uur per week beschikbaar
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk
  • Woonachtig in Amsterdam

    Aanbod

  • Een fulltime baan met uitzicht op een vast contract
  • Je maakt deel uit van een professioneel, hecht team
  • Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en groei
  • Wij hanteren een mooie pensioenregeling
  • Je ontvangt een laptop van de zaak
  • Reiskostenvergoeding
  • Gezamenlijke lunches, gezellige uitjes en borrels


    Taken van de Office manager

  • Behandelen van in- en uitgaande mails en telefoongesprekken
  • Ondersteuning managing partners & collega’s
  • Alle voorkomende administratieve en facilitaire zaken
  • Beheer Inkomende en uitgaande facturatie. Maandafsluiting, Onboarding & Offboardings
  • Social media kanalen
  • Verwerken van inkomende poststukken
  • Het boeken van reserveringen, reizen, vluchten, hotels
  • Verzorgen van boodschappen en lunch
  • Voorraadbeheer van o.a. kantoorartikelen
  • Organiseren van events en meetings
  • Wekelijks rapporteren naar Manager
  • Beheren van de receptie, onderhoud kantoor en meeting ruimtes
  • Voorbereiding mutatieoverzichten voor HR

    Klaar om deel uit te maken van het bedrijf? Wij kijken er naar uit, solliciteer direct! amsterdam@cronos.nl